Замовлення приймаються з 10:00 до 20:00

Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині InVino Direct - 500 грн.

Оплата:

- Накладений платіж (післясплата).

- Онлайн-оплата (monopay, apple pay, google pay, оплата картою будь-якого українського банку).

Онлайн-оплата відбувається після підтвердження замовлення менеджером онлайн-магазину.

Доставка Україною:

Відправлення в міста України здійснюється Новою поштою.
Оплата за доставку розраховується за тарифами перевізника і в повній мірі оплачується клієнтом.
Накладений платіж Нової пошти оплачується за тарифами перевізника + 2% від вартості замовлення.

Відвантаження замовлень зі складу на Нову пошту відбувається у вівторок і четвер.
В окремих випадках (обговорюються з менеджером) ми можемо відправити замовлення в інший день, за умови наявності всього необхідного товару на складі.

 

Самовивіз

Замовлення для самовивозу приймається з 10:00 до 20-00 :00.

Забрати замовлення можна в робочий час мережі салонів InVino - з 10:00 до 19 -30 :00 (за умови підтвердження замовлення менеджером інтернет магазину).

Доставка в Харкові

Доставка по Харкову кур’єром відбувається у вівторок, четвер і п'ятницю.
Замовлення відправляються “день у день” за умови оформлення замовлення до 13:00 у вівторок, четвер, п’ятницю. Наш кур’єр доставляє замовлення з 14:00 до 19:00
Замовлення, які були оформлені пізніше 13:00 або створювались не в день доставки, відправляються у найближчий день доставки по Харкову.

Термінове замовлення в понеділок, середу, суботу і неділю можна доставити за допомогою служби таксі (за тарифами перевізника).

Термінове замовлення по Харкову можна оплатити лише онлайн.

Вартість доставки

Замовлення до 1000 грн. - 99 грн.

Замовлення від 1000 грн. - доставка безкоштовна.

Вартість оплати кур’єрською службою таксі оплачується за тарифами перевізника КЛІЄНТОМ.

Варіанти оплати

Оплата готівкою кур’єру під час отримання

Онлайн-оплата (за умови підтвердження замовлення менеджером)

 

Оплата картою або готівкою відбувається з фіскальним чеком!

Ми не здійснюємо продаж алкогольних напоїв неповнолітнім особам!

На сайті не діє бонусна знижка мережі салонів Інвіно!

Правила обміну та повернення товару

Згідно з чинним законодавством України (постанова КМУ № 854 від 30.07.96 р) всі продовольчі товари і алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Якщо в алкоголі виявлені недоліки ( неналежна якість), товар підлягає обміну або поверненню за умови:

- у вині з'явився осад або помутніння, хересний запах;

- вмісту товару зберіглося не менше 90%.

Для здійснення заміни товару покупець повинен надати розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки і дату продажу.

Рекомендуємо перевіряти цілісність товару при отриманні, фіксуючи проблему в кур'єрській службі (без цього повернення або обмін товару неможливий).

У свою чергу ми зобов'язуємося продавати товари належної якості, з актуальним терміном придатності та у належному товарному вигляді. Перед продажем алкогольних напоїв продавцем обов'язково перевіряється їх якість за зовнішнім характеристикам (прозорість, колір, інші характеристики, які піддаються перевірці без відкриття тари), щоб уникнути продажу товару неналежної якості.

Ми не продаємо алкогольні напої особам молодше 18 років. Якщо клієнт не може підтвердити своє повноліття, надавши підтверджуючі документи, кур'єр має право відмовити в наданні товару згідно з чинним законодавством України.

Якщо ви отримали пошкоджений (розбитий) товар:

При отриманні замовлення перевіряйте посилку на цілісність одразу у відділенні Нової пошти.
Зафіксуйте пошкодження вмісту посилки одразу після отримання у відділенні Нової пошти.
У разі зіпсованого вмісту посилки (незалежно від кількості пошкоджень) замовник має відмовитися повністю від посилки, а не лише від її частини.
Замовник має скласти Акт про пошкоджений вміст посилки одразу після отримання у відділенні Нової пошти.
У разі пошкодження вмісту посилки, перевізник компенсує її вартість.
Розгляд і повернення коштів від перевізника відбувається протягом 3-7 робочих днів.