Замовлення приймаються з 10:00 до 18:00.

Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині InVino Direct - 500 грн.

Оплата:

- Наложний платіж.

- Карткою

Відправка Україною:

Відправлення в міста України  здійснюється Новою поштою.

Оплата за доставку розраховується за тарифами перевізника і в повній мірі оплачується клієнтом.

Самовивіз

Замовлення для самовивозу приймається з 10:00 до 18:00.

Забрати замовлення можна в робочий час мережі салонів InVino - з 11:00 до 17:00.

 

Оплата карткою або готівкою відбувається з фіскальним чеком!

Ми не здійснюємо продаж алкогольних напоїв неповнолітнім особам!

На сайті не діє бонусна знижка мережі салонів Інвіно!

 

Правила обміну та повернення товару

Згідно з чинним законодавством України (постанова КМУ № 854 від 30.07.96 р) всі продовольчі товари і алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Якщо в алкоголі виявлені недоліки (коркова хвороба вина, неналежна якість), товар підлягає обміну або поверненню за умови:

- у вині з'явився осад або помутніння, хересний запах;

- вмісту товару зберіглося не менше 90%.

Для здійснення заміни товару покупець повинен надати розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки і дату продажу.

Рекомендуємо перевіряти цілісність товару при отриманні, фіксуючи проблему в кур'єрській службі (без цього повернення або обмін товару неможливий).

У свою чергу ми зобов'язуємося продавати товари належної якості, з актуальним терміном придатності та у належному товарному вигляді. Перед продажем алкогольних напоїв продавцем обов'язково перевіряється їх якість за зовнішнім характеристикам (прозорість, колір, інші характеристики, які піддаються перевірці без відкриття тари), щоб уникнути продажу товару неналежної якості.

Ми не продаємо алкогольні напої особам молодше 18 років. Якщо клієнт не може підтвердити своє повноліття, надавши підтверджуючі документи, кур'єр має право відмовити в наданні товару згідно з чинним законодавством України.

 

Якщо ви отримали пошкоджений (розбитий) товар: 

При отриманні замовлення перевіряйте посилку на цілісність одразу у відділенні Нової пошти.
Зафіксуйте пошкодження вмісту посилки одразу після отримання у відділенні Нової пошти.
У разі зіпсованого вмісту посилки (незалежно від кількості пошкоджень) замовник має відмовитися повністю від посилки, а не лише від її частини.
Замовник має скласти Акт про пошкоджений вміст посилки одразу після отримання у відділенні Нової пошти. 
У разі пошкодження вмісту посилки, перевізник компенсує її вартість. 
Розгляд і повернення коштів від перевізника відбувається протягом 3-7 робочих днів.